Panna cotta på verandaen

Trudde livet skulle bli roligare etter praksis, men der tok eg grundig feil. Når kvardagen er så hektisk som dette er det ekstra viktig å finne rom for kos og hygge. Kos og hygge kan vere så mangt, som for eksempel dette: 


Ein nydeleg god vanilje-panna cotta, med bringebærsaus, i sola på verandaen! Og kanskje det beste av alt; den var veldig enkel å lage! Her er oppskrifta eg tok utgangspunkt i, dersom fleire har behov for ei ekstra dose kos og hygge denne veka ❤

4 tankar på “Panna cotta på verandaen

  1. Den panna cottaen såg himla god ut! 😀 Veit godt kva du meiner når du skriv at når det er travle tider, er det litt ekstra viktig å finne rom for kos og hygge. Her prøver eg å setje av litt tid kvar dag til å lese, for lesing gir meg ei eiga ro. Håper din lillelaurdag har vore fin ^^

    Likar

    1. Det var den også!! Så bra du sett av tid til kos 🙂 Det er så utruleg viktig i denne kaotiske verda. Takktakk, laurdagen min var fin! Håper sin var det òg, og at du har ei riktig fin veke no 🙂

      Likar

Legg att eit svar

