Ruter


Endeleg er eg heime på juleferie, og det betyr mellom anna å ha tid til å gjere kva eg vil: lese bøker, sjå fimar, gå lange turar, lage karameller og, sjølvsagt, raide dei lokale secondhandbutikkane! På måndag drog mor og eg ein tur til nabobygda sin brukthandel, og der fann eg denne rutete kåpa til 100 kr. Den har ein sånn fin, høg hals som varmar godt no på vinteren, og ser bra ut både med og utan belte i livet. 

4 tankar på “Ruter

    1. Det synest eg i så fall at er eit kjempefint mål! Tenk kor bra det ville vore for miljøet og folk sin personlege økonomi dersom fleire gjekk på skattejakt på bruktbutikkar i staden for å handle nye ting alltid?

      Likar

Legg att eit svar

