Lange ermar

Som nemd i førre innlegg er eit av teikna på at det går mot haust at eg blakkar meg på Fretex. Hovudsakleg er det langerma skjorter og genserar som har fått bli med heim, og desse tre er favorittane mine nett no! Hausten er jo så fargerik, so why not dress for the occasion? 🙂 

4 tankar på “Lange ermar

  1. So herleg med fargar og mønster! No kjende eg at eg fekk litt motivasjon til å gå med farmorkjolar igjen – desse fyrste jobbvekene har vore sopass hektiske at eg berre har drege på meg det fyrste og beste eg finn, noko som gjerne vil seie ei mørk dongeribukse og ein svart, langerma gensar.

    Likar

Legg att eit svar

