Tydelege teikn på at det går mot haust

  • Det er faddervekefestar OVER ALT. HEILE DØGNET.
  • Det har regna heile dagen.
  • Favorittkveldsmaten min er heimelaga granola toppa med norske epler og kanel.
  • Eg får ein plutseleg trang til å pakke vekk alle sommarkleda mine og leite fram langerma genserar, mjuke skjerf og raggsokkar.
  • Eg er blakk grunna innkjøp av pensumbøker + impulsshopping av haustkle på Fretex.
  • Eg druknar meg sjølv i te.

 

 

5 tankar på “Tydelege teikn på at det går mot haust

  1. Det er faktisk noko eg verkeleg liker med «nordmenn flest», at sjølv om me klagar og syt over dårlege sommarar og haustvêr i juli, så tykkjer me likevel det er litt fint når hausten faktisk kjem. Altså at sjølv om sommaren godt kunne vore litt meir sommar, så tek ikkje det bort gleda av at hausten er skikkeleg haust. Så får me heller leva i håpet om ein varm sommar neste år 😉

    Likar

Legg att eit svar

