Oppdatering: bullet journaling

Tidlegare skreiv eg at eg ville prøve å setje opp ein bullet journal som eit alternativ til ein tradisjonell almanakk, og her kjem ei lita oppdatering på korleis det har gått.

Til no kan eg ikkje seie anna enn at det er heilt fantastisk! Eg tilpassar alle modular akkurat slik at dei passar mine behov, systemet med ulike «bullets» fungerer kjempefint (sjå denne nettstaden for ei innføring) og når eg har tid til overs er det kjekt å pynte sidene med fargar og små teikningar. Almanakken blir berre finare og betre for kvar side! Kven hadde trudd at planlegging kunne vere så gøy?!

Mitt beste tips til no: FriXion-pennen viste seg å vere ein veldig god idé! Det tek litt tid å setje seg inn i systemet og å bli fornøgd med dei oppsetta ein lagar, og ettersom eg føretrekkjer å skrive med penn framfor blyant, er ein utviskbar penn midt i blinken!

Eg stortrivast altså med min bullet journal, og anbefalar å gi det eit forsøk om du er lei av å kaste vekk pengar på almanakkar som aldri blir skrivne ut uansett. Her er det jo berre å bla om ei side og starte på nytt om ein gløymer den nokre månader (noko eg garantert ikkje kjem til å gjere – er avhengig allereie).

2 tankar på “Oppdatering: bullet journaling

Legg att eit svar

