Eit morosamt samantreff 

Her ein dag skjedde noko ganske utruleg! Eg fekk lyst på quinoa til middag, og ettersom sola skein bestemte eg meg for å handle på matbutikken i det gamle strøket mitt, slik at eg fekk meg ein gåtur i finevêret. På veg heimover møtte eg på nokre jenter som kava svært med ein haug IKEA-pakkar. Eg spurte om dei trengte hjelp med å bære og om dei skulle langt, og dei takka fint ja og forklarte at dei skulle til toppen av bakken. «Haha,» tenkte eg for meg sjølv, «så artig det hadde vore om dei tilfeldigvis skulle flytte inn på gamlehybelen min!» Eg fortalte dei at eg budde på toppen av den bakken då eg først flytta til byen, og for morroskuld beskreiv eg bygninga for dei. «Men…» sa ho eine. «Det er jo der vi driv og flyttar inn no!!» Det heile endte med at eg fekk ein rundtur i mi gamle hybelleilegheit som takk for at eg hjalp dei med bagasjen. For eit samantreff! Eg var eit einaste stort smil resten av dagen ❤️

Omtrent slik såg rommet mitt ut då eg flytta inn for litt over to år sidan:

IMG_3247

2 tankar på “Eit morosamt samantreff 

Legg att eit svar

