Stovekroken vår – før og no

Slik såg det ut då vi var nyinnflytta i haust ein gong – berre dei gamle møblane frå sambuar si tidlegare leilegheit, ei potteplante og fint lite anna:

IMG_4739

Men mykje har skjedd sidan i haust, og no ser sofakroken ganske annleis ut:

IMG_4736

Vi har beholdt dei same møblane (pluss min nye gamle lenestol som eg kjøpte av ei snill dame her i Trondheim), og heller fokusert på å kjøpe nytt tilbehør. Synest nemleg det er så unødvendig å bytte ut møblar som fungerer heilt fint. Det er jo ikkje bra for verken miljøet eller lommeboka. Mykje av tilbehøret er dessutan heimelaga eller kjøpt brukt, og det synest eg at gjer heile inntrykket mykje meir personleg. No kjenst stova mykje lunare og lysare ut, synest vi!

2 tankar på “Stovekroken vår – før og no

    1. Hehe, takk Elena! 🙂 Sjølv er eg ikkje så fan av sofaen og bordet, men eg forsøker å leve eit liv der eg i større grad tek i bruk det eg allereie har framfor å kjøpe nytt heile tida. Så i staden for å kjøpe nye møblar har vi prøvd å gjere det beste ut av dei vi har ved å skaffe oss fint tilbehør, og vi er ganske nøgde med resultatet til no. Kjekt at du likte det 🙂 Er bloggen din provat, forresten? Kjem meg ikkje inn på den!

      Likar

Legg att eit svar

